hej på dig!

joo tänään oli siis joulujuhla, joka kesti 9.-10.00. joulujuhla oli aika outo. istuttiin siellä luokkalaistemme kanssa tokavikalla rivillä nii ei oikee nähty lavalle, mutta ei se haitannut. koko juhla oli aika surkea, jos sanon
mielipiteeni.
saatiin myös todistukset. keskiarvoksi tuli lukuaineista 8.3, jolla pääsisi jo Tapiolan lukioon.
tosin minulla on vielä 1½ vuotta aikaa päättää minne menen opiskelemaan. haluisin ratsastuslukioon, mutta en taida vielä "näin nuorena" lähteä. käyn varmaan tavallisen lukion ja sitten ratsastuslukioon, jos kiinnostusta vielä riittää. tai pitää nyt kattoa. on niitä tuhansia muitakin kivoja ammatteja, mutta poliitikko, siivoja tai puutarhuri minusta ei tule!
tässä vielä todistukseni tässä vaiheessa (paksunnetut uudet numerot, loput seiskalta tai viime jaksosta) :

Käyttäytyminen 9
Äidinkieli 9
Ilmaisutaito S
Ruotsi 8
Englanti 8
Matematiikka 9
Biologia 8
Maantieto 8
Fysiikka 8
Kemia 9
Historia 9
Uskonto 7
Musiikki 8
Kuvataide 7
Kotitalous 8
Käsityö 9
Liikunta 8
Terveystieto 9

keskiarvoksi tuli 8.2. lukuaineiden keskiarvo on 8.3

matikka olen erittäin tyytyväinen tähän numeroon. olen aikaisemmin voinut vain haaveilla ysistä, mutta nyt
se kävi toteen. ihanaa, sillä matikka ei tosiaankaan ole vahvimpia aineitani. kokeet oli 9 ja 8½
ruotsi pysyi samana kuin seiskalla. olen tähänkin tyytyväinen ja keväällä olisi tarkoitus yrittää nostaa ysiin.
englanti opettaja vaihtui, joten en oo viittiny nii panostaa, mutta oon silti ihan tyytyväinen. pysynyt koko ajan kasina seiskalla ja nyt.
biologia olen tyytyväinen. laski tosin seiskan numerosta, joka harmittaa, mutta vielä on aikaa nostaa sitä ysillä.
terveystieto ihan tyytyväinen olen. pysyi samana kuin seiskalla. kokeesta tuli 9


hyiyök. kävin laittamassa huulirasvaa ja nytkun söin piparia nii se pipari maistui iha paskalle. huulirasvaa varmaan liukeni siihen tjsp. yöks.